Спонсорська підтримка конференції забезпечує проведення ефективної рекламної кампанії шляхом залучення широкого спектру рекламних носіїв і застосування різноманітних способів рекламування ( спеціалізована преса (частка рекламної площі в анонсуванні конференції ) , direсt-mail (розсилка запрошень у будівельні організації із зазначенням спонсора) – 6000 шт, інтернет-реклама (присутність на веб-сторінках конференції), безпосередня участь у конференції та ін. ( в залежності від статусу спонсора) . Важливим аргументом є 100-відсоткове попадання у цільову аудиторію. Отже, пропонуємо Вам наступні варіанти співпраці : Генеральний спонсор (1 пакет) Рекламні прояви : • Логотип компанії з плашкою “Генеральний спонсор” на обкладинці матеріалів конференції (10*5 см). • Розміщення статті рекламного характеру (1 стор. А4) в матеріалах конференції + логотип (приблизно 4*4 см) • Логотип компанії з плашкою “Генеральний спонсор” на запрошеннях до участі в конференції (6000 адрес) (9*3см). • Логотип компанії з плашкою: “Генеральний спонсор”, а також банер компанїї з переадресацією на електронний ресурс спонсорської компанії на веб-сторінках конфренції. (Банер 468 x 60 рх) • Логотип компанії зі словами: “Генеральний спонсор” в рекламному блоці в друкованих виданнях. («БудМайстер», «Будексперт», «Будівельний журнал», «Україна комунальна», «Житлово-комунальне господарство», «Водопостачання та водовідведення») • Представлення компанії в якості “Генерального спонсора” на всіх офіційних заходах конференції (пленарне засідання, секції(проходять паралельно), круглий стіл, бенкет). • Надання робочого місця (виставкової площі) для проведення консультацій учасників семінару з питань використання продукції спонсора. • Розміщення великого банера (прапора ) генерального спонсора (орієнтовний розмір 5*4м) на сцені, малого(орієнтовний розмір 3*2м) - в холі. • Поширення рекламної продукції генерального спонсора між учасниками конференції • Під час реєстрації кожен учасник отримує інформаційний пакет з матеріалами конференції – до цього пакету також входитимуть рекламні матеріали спонсора (не більше 5 сторінок). • Трансляція презентаційного ролика (до 5 хв.) – в перервах роботи конференції. Вартість пакету : – 15 960,00 грн Офіційний спонсор (3 пакети)• Логотип компанії з плашкою “Офіційний спонсор” на обкладинці матеріалів конференції. (5*3 см) • Логотип компанії з плашкою “Офіційний спонсор” на веб-сторінках конфренції. ( з переходом на сайт компанії-спонсора) (банер 234 x 60 рх) • Розміщення великого банера (прапора) офіційного спонсора на сцені(орієнтовний розмір 5*4м), малого(орієнтовний розмір 3*2м) - в холі. • Поширення рекламної продукції офіційного спонсора між учасниками конференції • Під час реєстрації кожен учасник отримує інформаційний пакет з матеріалами конференції – до цього пакету також входитимуть рекламні матеріали спонсора (не більше 3 сторінок). • Трансляція презентаційного ролика (до 5 хв.) – в перервах роботи конференції. • Надання робочого місця (виставкової площі) для проведення консультацій учасників семінару з питань використання продукції спонсора. Вартість пакету – 7920,00 грн Спонсор (5 пакетів)• Логотип компанії з плашкою “Спонсор конференції” на веб-сторінках конференції( з переходом на сайт компанії-спонсора)( 20 x 60 рх) • Розміщення банера (прапора) спонсора (орієнтовний розмір 3*2м) на сцені. • Поширення рекламної продукції офіційного спонсора між учасниками конференції • Під час реєстрації кожен учасник конференції отримує інформаційний пакет з матеріалами конференції - до цього пакету також входитимуть рекламні матеріали спонсора (не більше 2 сторінок). Вартість пакету – 3960,00 грн Під час конференції можуть звучати рекламні доповіді,( за умови їх тематичної причетності до загальної теми конференції )
Всі ціни вказано з урахуванням ПДВ Термін підтвердження спонсорських пакетів – до 20 березня 2012 року.
|