ССБ Електронікс
Навігація
Головна
Новини
Рішення
Публікації
Конференція кошторисників
Семінари
Комп'ютери
Акції
Інтернет-магазин
Підтримка користувачів
Наші партнери
Контакти
Наші пропозиції
Авторизація





Забули пароль?
Ще не зареєстровані? Реєстрація
Картка покупця
Показать корзину
Ваша корзина пуста.
Посилання
Пир Смета График
СПРАВОЧНАЯ СИСТЕМА 'ЗОДЧИЙ' - ДБН, СНиП, ДСТУ, ГОСТ, ПРИКАЗЫ, ПИСЬМА (рекомендована Госстроем)

 
   Головна   |   Рішення   |   База цін   |   Комп'ютери   |   Новини   |   Підтримка   |   Побажання   
Головна arrow Рішення arrow Автотранспорт arrow Автотранспорт. Конфігурація для автотранспортних підприємств.
Автотранспорт. Конфігурація для автотранспортних підприємств. Надрукувати Надіслати електронною поштою

Конфігурація Автотранспорт призначена для автоматизації роботи диспетчерських служб та бухгалтерій підприємств, які надають послуги з перевезень вантажів автомобільним транспортом.
Конфігурація дозволяє автоматизувати всю послідовність операцій від прийому замовлення на перевезення до списання палива та розрахунку валового доходу за результатами виконаних перевезень. 

Програма дозволяє розрахувати вартість будь-яких автотранспортних послуг, з врахуванням найменших деталей:

  • шосейні перевезення бортовими автомобілями та сідельними тягачами;

  • перевезення автомобілем з будь-яким причепом, що є на підприємстві;

  • кар’єрні перевезення;

  • перевезення самоскидами;

  • перевезення ходками з різним плечем холостого і вантажного пробігу;

  • робота автомобільного спец обладнання (навантажувачі, підйомники, редуктори і т.д.)


При звернені клієнта диспетчер автотранспортного підприємства за допомогою програми:

  • фіксує замовлення в системі;

  • виконує попередній розрахунок вартості замовлення з врахуванням вартості експлуатації конкретного автомобіля (амортизація, фактичний розхід пального і т.д.), вантажу, умов перевезення (наприклад, з причепом), обраного тарифу (покілометрово, погодинно, від тонокілометрів);

  • виписує рахунок на попередню оплату;

  • виписує дорожній лист автомобіля і за необхідності відрядну посвідку для водія. Залишок пального та показник спідометра при виїзді може заповнюватись в дорожньому листі автоматично;

  • робить розрахунок нормативної кількості палива необхідного для виконання перевезення;


Після виконання робіт з перевезення вантажу диспетчер автотранспортного підприємства за допомогою програми:

  • приймає у водія заповнений дорожній лист. Заповнює фактично виконаний обсяг робіт;

  • за необхідності заносить дані товаротранспортної накладної;

  • виконує розрахунок фактично використаного пального;

  • виконує розрахунок фактичної вартості послуг;

  • виписує акт виконаних робіт та податкову накладну (на підставі заявки і попереднього рахунку чи на основі товаротранспортної накладної).


Фактично, замовник отримує всі необхідні документи в одному вікні у одного диспетчера (менеджера), що значно збільшує якість та швидкість обслуговування клієнтів.
Зданий водієм дорожній лист, є підставою для списання пального з водія, як підзвітної особи. Залишок пального в баці автомобіля розраховується автоматично.

Програма передбачає різні варіанти отримання водієм пального:

  • за талонами на заправках;

  • зі складу автотранспортного підприємства (від підзвітної особи);

  • за готівку;

  • від замовника.

Враховано можливість використання (заправки і списання) двох типів пального (газ-бензин).

Конфігурація надає можливість автоматично, з максимальною точністю розраховувати витрати пального. Враховується:

  • фактичний розхід пального для даного автомобіля;

  • розхід пального в залежності від маси вантажу та середньої швидкості руху автомобіля при виконанні перевезення;

  • наявність та маса причепів з вантажем;

  • час роботи або кількість операцій спеціального обладнання;

  • специфічні умови роботи автомобіля (зима, робота в горах, робота в кар’єрі ).


Документи з переміщення пального в бак автомобіля розносяться в бухгалтерії, а списання проходить на підставі дорожнього листа, заповненого диспетчером. Таким чином, усувається, властива багатьом системам, можливість для зловживань при обліку пального. Бухгалтер автотранспортного підприємства автоматично отримує з диспетчерської кількість та вартість наданих автотранспортних послуг. Автоматично отримується також кількість пального, що підлягає списанню. Разом з тим, проводки по всім документам виконує бухгалтер, після отримання первинних документів (дорожніх листів та товаротранспортних накладних) без права вносити до них зміни. Таким чином, при спільній роботі різних підрозділів витримується чіткий розподіл функцій та повноважень.

Конфігурація автоматично проводить розрахунок робіт виконаних водієм і розраховує рекомендовану суму зарплати по кожному зданому дорожньому листу в залежності від обраної системи оплати праці водія (покілометрово, погодинно, від тонокілометрів, від кількості ходок). Розраховані суми можуть використовуватись при розрахунку фактичної заробітної плати водія.

Перелік документів:

  • заявка на виконання перевезень;

  • дорожній лист вантажного автомобіля (на звичайному бланку чи на бланку суворої звітності);

  • дорожній лист легкового автомобіля;

  • товаротранспортна накладна;

  • акт виконаних робіт по перевезенню вантажу.


За результатами роботи програма формує звіти:

  • облік роботи автомобіля;

  • облік роботи водія;

  • журнал обліку зданих дорожніх листів;

  • журнал обліку невикористаних дорожніх листів;

  • журнал роботи автопарку.


Конфігурацію розроблено як окремий компонент, що працює разом з Бухгалтерією 7.7.

Всі права на продаж та розповсюдження належать ПП „ССБ Електронікс”. Частина коду закрита для змін.

Впровадження конфігурації проводиться спеціалістами ПП „ССБ Електронікс” чи самостійно замовником системи.

 
Наступна >