ССБ Електронікс
Навігація
Головна
Новини
Рішення
Публікації
Конференція кошторисників
Семінари
Комп'ютери
Акції
Інтернет-магазин
Підтримка користувачів
Наші партнери
Контакти
Наші пропозиції
Авторизація





Забули пароль?
Ще не зареєстровані? Реєстрація
Картка покупця
Показать корзину
Ваша корзина пуста.
Посилання
Пир Смета График
СПРАВОЧНАЯ СИСТЕМА 'ЗОДЧИЙ' - ДБН, СНиП, ДСТУ, ГОСТ, ПРИКАЗЫ, ПИСЬМА (рекомендована Госстроем)

 
   Головна   |   Рішення   |   База цін   |   Комп'ютери   |   Новини   |   Підтримка   |   Побажання   
Розділ «Мостові конструкції» Надрукувати Надіслати електронною поштою
26. Sep. 2011

Розділ «Мостові конструкції» включає 5 програм:

 

    - Лінії впливу в нерозрізних балках.

 Програма призначена для побудови ліній впливу переміщень, кутів повороту, згинаючих моментів і перерізаючих сил від рухомих навантажень в багатопрогонових нерозрізних балках (до п'яти прогонів з двома консолями). Січення прогонів можуть бути різними, є можливість обліку піддатливості опор. Крім стандартних навантажень А8 і А11 може задаватися інше рухоме навантаження.

 

    - Сталеві прогонні січення мостів.

  Програма призначена для моделювання, розрахунку та аналізу складних поперечних перерізів прогонних будов автодорожніх  сталевих мостів. Фактична нерівномірність розподілу нормальних напружень по тілу складного перетину компенсується можливістю введення коефіцієнтів редукції. В результаті розрахунку виконується декомпозиція моделі поперечного перерізу, що складається з ортотропних плит на елементарні стандартні розрахункові об'єкти (відсіки стінок, ділянки плит між ребрами, відсіки поясів з ребрами, пластинки складові поздовжні ребра і т д.). Для кожного розрахункового об'єкта, залежно від контексту і умов його роботи в кожному перетині вздовж прогону, виконується комплекс перевірок міцності та місцевої стійкості відповідно до СНіП 2.05.03-84 * "Мости і труби" із змінами від 26 листопада 1991

 

Image 

 

    - Залізобетонні прогонні січення мостів.

   Програма призначена для перевірки міцності стиснуто-зігнутих залізобетонних елементів з ненапруженою арматурою. Поперечний перетин залізобетонних елементів може мати довільну форму, містити отвори і армуватися плоскими і радіальними арматурними сітками, а також окремими арматурними стрижнями. Аналіз міцності виконується на підставі нелінійної деформаційної моделі розрахунку (СП 52-101-2003 "Бетонні та залізобетонні конструкції без попереднього напруження арматури"). У результаті розрахунку визначаються коефіцієнти запасу: напруження щодо запобігання утворення в конструкціях поздовжніх тріщин на стадії експлуатації до діючих нормативних напружень; ширини розкриття тріщин від нормативних зусиль; відносних деформацій від розрахункових зусиль; нормативного опору розтягування арматури до чинних нормативних напружень; для розрахункових зусиль, враховуються граничні деформації бетону та арматури відповідно до СНіП 2.05.03-84 * "Мости і труби" із змінами від 26 листопада 1991.

 

Image 

 

    - Сталезалізобетонні прогонні січення мостів.

  Програма призначена для моделювання, розрахунку та аналізу складних поперечних перерізів прогонних будов сталезалізобетонних мостів. Розрахунки сталезалізобетонних прогонних будов відрізняються підвищеною складністю, пов'язаною зі стадійностью роботи. На відміну від формул наведених в СНіП 2.05.03-84 * "Мости і труби" зі змінами від 26 листопада 1991 доданий облік зовнішньої поздовжньої сили. Крім силових зовнішніх впливів у програмі враховані впливи від зступу(усадки), різниці температур і повзучості бетону, а також визначається мінімальна кількість анкерів для шва об'єднання залізобетонної плити зі сталевою частиною конструкції.

 

Image 

 

    - Прогонні перетини мостів з залитими в бетон сталевими профілями. 

   Програма призначена для моделювання, розрахунку та аналізу складних поперечних перерізів із залитими в бетон сталевими профілями Оригінальна назва Filler beam deck - EN 1994-2:2005: E. Цей тип перетину в даний час використовується для мостів, як на автомобільних, так і на залізницях. Зазначена конструкція застосовується для мостів під швидкісні потяги в Німеччині та Франції. Для даних конструктивних рішень характерна двостадійна робота, яка враховується у розрахунку. В результаті розрахунку проводиться перевірка перерізів сталевих балок і армування залізобетонної плити. Враховується зступ(усадка) бетону.

 

Image