ССБ Електронікс
Навігація
Головна
Новини
Рішення
Публікації
Конференція кошторисників
Семінари
Комп'ютери
Акції
Інтернет-магазин
Підтримка користувачів
Наші партнери
Контакти
Наші пропозиції
Авторизація





Забули пароль?
Ще не зареєстровані? Реєстрація
Картка покупця
Показать корзину
Ваша корзина пуста.
Посилання
Пир Смета График
СПРАВОЧНАЯ СИСТЕМА 'ЗОДЧИЙ' - ДБН, СНиП, ДСТУ, ГОСТ, ПРИКАЗЫ, ПИСЬМА (рекомендована Госстроем)

 
   Головна   |   Рішення   |   База цін   |   Комп'ютери   |   Новини   |   Підтримка   |   Побажання   
Головна arrow Рішення arrow M.E.Doc
M.E.Doc Надрукувати Надіслати електронною поштою
09. Dec. 2010

Image«М.Е.Doc» - втілення всіх останніх змін в законодавстві України

щодо бухгалтерської документації і ведення електронного документообігу:

робота з «первинкою», в тому числі і з податковими накладними, створення,

обмін з контрагентами, ведення Реєстру та багато іншого

 

M.E.Doc - Нова програма для подання звітності та електронного документообігу

 

 

 

10 років тому з'явилася програма «Бест-Звіт ПЛЮС». За цей час зі зміною законодавства змінювалася і програма, приходили нові клієнти і мінялися їх запити. Нарешті, прийшов час нового, мобільного, компактного комплексу, який став не тільки програмою для роботи з електронними звітами. Корпорація «Інтелект-Сервіс» випустила програму нового покоління «М. Є. Doc» - мій електронний документ ».

 

Що ж відрізняє «Медок» від відомого і звичного «Бест-Звіт Плюс»? І навіщо міняти програму бухгалтеру, якщо він, як і багато сотень тисяч бухгалтерів країни, успішно працював з колишньою протягом 10 років? Відразу заспокоїмо читачів: у новинці не тільки збережені, а й істотно розширені можливості роботи зі звітністю.

 

Відкривши модуль «Звітність» і виявивши знайомі поля і розділи, ви зрозумієте, що нічого не доведеться освоювати з нуля. Тут і створення звіту, і його перевірка, і відправлення документа електронкою з накладанням електронного цифрового підпису. Значно полегшена робота з Реєстрами податкових накладних. А як швидко і просто за допомогою «Медок» можна обмінятися електронними податковими накладними! Про такий бухгалтер міг тільки мріяти.

 

Зрозуміло, що не одними звітами наповнений паперовий потік на підприємстві. Будь-які партнерські відносини будуються на договорах. І тепер згадайте, скільки часу ви витратили в останній раз на складання, узгодження умов з партнером і підписання договору? А зараз це може зайняти від декількох хвилин до декількох годин!

 

Зробити це дуже просто за допомогою модуля «договори». Що в ньому незвичайного, крім шаблонів і зразків самих документів? По-перше, ви можете редагувати ці шаблони, а також копіювати таблиці і тексти з Microsoft Office.

 

 Image

 

По-друге, ви можете підписати документ, наклавши на нього електронний цифровий підпис, надавши документу юридичний статус. Це означає, що можна не дублювати його паперовою копією. Звичайно, є можливість його роздрукувати і для свого спокою зберігати в таткові, однією з багатьох у вашій шафі. Хоча для зберігання документів в програмі є надійний архів, в якому ви за лічені секунди знайдете договір з будь-яким контрагентом.

 

По-третє, в будь-який момент можна переглянути історію кожного договору і дізнатися, на якому етапі виконання він знаходиться. Досить заглянути в модуль «Виконання договорів» і знайти потрібний документ. Ніякої діловод так швидко не впорається з цими завданнями, як «Медок».

 

«Медок» - не тільки кращий помічник у заповненні звітів і професіонал в діловодства, а і найбільш оперативний і відповідальний кур'єр!

 

 Image

 

На швидкість обміну електронними документами впливає не тільки наявність Інтернету, а й присутність самого контрагента за комп'ютером. Логічно, чи не так? А що робити, якщо і контрагент відсутній, і ваш керівник не на місці, коли вам потрібно терміново підписати звіт або відправити оригінал договору в електронному вигляді? З «Медок» таких проблем немає, тому що в програму додана функція «Мобільний підпис». Ви можете переглянути та підписати звіт або будь-який інший документ з будь-якої точки світу за допомогою мобільного телефону. Тепер можна не нервувати з приводу квитанцій про доставку звіту в податкову або іншу сувору інстанцію. Повідомлення про доставку будуть приходити на ваш мобільний телефон. Для цього вам потрібно ввести в програму ті номери телефонів, на які й надалі будуть доставлятися есемески. Ось так програма допоможе скласти звіт, перевірить, чи підпише, відправить, та ще й надішле вам приємне повідомлення.

 

Ще один приємний сюрприз оцінять всі без винятку бухгалтери. Мова йде про податкову перевірку і неприємною зустрічі з інспектором. До планової перевірки всі готові, а до раптової? Чи можна її передбачити? Що впливає на рішення податкової прийти до вас в офіс з інспекцією? Багато з вас знають, у чому секрет і як попередити позапланову перевірку. І все ж ... Чому деякі підприємства, бухгалтери яких завжди справно здають звіти, потрапляють в «чорний список» податкової?

 

 Image

 

Спробуємо розібратися. Отже, кожне підприємство працює з метою отримання прибутку. З неї ж сплачується податок. Це всім відомо. Відомо також і те, що, аналізуючи декларацію з податку на прибуток або з ПДВ, працівники податкової визначають рівень податкової віддачі в динаміці і в порівнянні його із середнім рівнем податкової віддачі по галузі, в якій здійснює свою діяльність підприємство. Це дозволяє зробити висновок про рівень сплати податку і про ймовірність застосування підприємством схем мінімізації податкових зобов'язань. Саме показник податкової віддачі і є основним критерієм для включення підприємства до плану перевірки. Якщо у підприємства рівень збільшення податків не відповідає рівню збільшення валових доходів або рівень сплати податків неадекватний середнього рівня по галузі, то воно має всі шанси потрапити під перевірку.

 

Як ви можете дізнатися про всі хитрощі, не витрачаючи час на обчислення цих середніх показників по галузі або ще яких-небудь хитромудрих даних? Тут вас чекає ще один приємний сюрприз у програмі «Медок». Заходьте в розділ «Звітність» - і на підставі заповненої вами декларації з ПДВ програма підкаже, чи загрожує вам несподівана зустріч з інспектором чи ні.

 

 

 

Програма насичена корисними можливостями, використовуючи які, ви будете почувати себе набагато впевненіше і спокійніше в роботі. Для цього були враховані побажання клієнтів. Ви відразу помітите, що інтерфейс програми став більш зрозумілим і зручним. Тепер буде простіше і швидше орієнтуватися в меню програми. Впізнавані іконки стануть вашими провідниками і завжди допоможуть знайти потрібний розділ. Крім того, ви швидко і легко знайдете потрібний документ, використовуючи будь-який запит (по періоду, назві документа, коду ІПН контрагента, номером договору та іншими критеріями). При роботі з звітом не потрібно постійно його закривати, щоб зробити з ним будь-які дії, наприклад перевірити або відправити по Інтернету. Тепер, не закриваючи звіт, ви можете його перевірити, відредагувати, підписати, відправити, а також отримати квитанцію від контролюючої інстанції!

 

Для дуже зайнятих бухгалтерів полегшена завдання заповнення картки підприємства. Незважаючи на те, що цю процедуру варто пройти всього лише один раз, багато бухгалтерів часто забувають вказати точні дані або просто ігнорують повне їх введення. Якщо у підприємства вже є сертифікати ключів електронного цифрового підпису, то необхідні дані автоматично завантажуються у відповідні поля картки. ІПН та номер свідоцтва платника ПДВ будуть занесені з бази даних податкової. Для цього потрібно лише відправити туди запит, звичайно ж, по Інтернету! І все - картка вашого підприємства вже готова!

 

 

 

Ми розповіли вам про небагатьох, але дуже корисних властивостях нової програми. Впевнені, що ви й самі скоро дізнаєтеся про її широкі можливості і будете із задоволенням і користю працювати з нею.

 

«Медок» - діюча система електронного документообігу

 

Це комплекс для роботи з електронними документами різного призначення і виду - податкові накладні, звіти, договори та багато іншого.

 

Те, про що багато бухгалтерів тільки мріють, уже зараз працює в новій програмі!

 

Основна перевага «Медок» - втілення всіх останніх змін в законодавстві України щодо бухгалтерської документації і ведення електронного документообігу: робота з «первинкою», в тому числі і з податковими накладними, створення, обмін з контрагентами, ведення Реєстру та ін

 

«М. Є. Doc» дозволяє працювати з будь-якими електронними документами так, щоб уникнути санкцій з боку контролюючих інстанцій і завжди бути спокійним у відносинах з державою.

 

детальний прайс-лист

 

Купити

 
< Попередня   Наступна >